Daily Archives: 25 sierpnia 2013

250813 Park Seong-gwang zachwycony oddechem XiaToda :P [twitter]

Zwykły wpis

Kolega robi Junsu reklamę 😛 😛  Jak myślicie, zadziała?

Bez tytułu(@skpark81) Dzisiaj na zaproszenie Junsu byłem zobaczyć Elisabeth…. to był mój drugi raz ale ponownie bardzo się wzruszyłem!! Junsu-yah ty, na scenie, jesteś na prawdę …nieosiągalny…twoja ciężka(twarda/chrapliwa) gra oddechem … Ćwiczę to w drodze do domuㅋㅋ (Czy wy) widzieliście już Elisabeth!! jest najlepszy [musical]

Źródło: @skpark81
Tłumaczenie angielskie: @bloomingxia__
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Magazyn ‘The JYJ’: Członkowie u boku byli jedynym zbawieniem

Zwykły wpis
I kolejny fragment z pierwszego magazynu ‚The JYJ’
W trudnych chwilach poznajesz, kto jest twoim największym przyjacielem …. to test, który zdają nieliczni T_T

Członkowie u boku byli jedynym zbawieniem

Bitwa zaczęła się od teraz. To było lato, bardziej wilgotne od innych ale dla członków [JYJ] był to sezon zimniejszy od epoki lodowcowej. Zwłaszcza uprzedzenia i naciski wokół nich stawały się coraz ostrzejsze i ściskały ich serca. Kiedy wszyscy odczuwali ból, słowa typu „Starajmy się jak tylko potrafimy najlepiej!” nie przynosiły otuchy żadnemu z nich.

Yoochun powiedział, „Nawet teraz wątpię w znaczenie tego słowa [powodzenia] (starajmy się jak tylko  potrafimy najlepiej) jako otuchy dla osoby, która  umiera z bólu. Ale czułem się silniejszy kiedy pozostali członkowi [Junsu i Jaejoong] byli przy mnie.”

Junsu walczył z objawami depresji i bardzo cierpiał. „Dzięki kolegom z zespołu byłem w stanie to pokonać. Kiedy spotykaliśmy się w trójkę i rozmawialiśmy, wszystkie żale w sercu znikały. Nasze serca ‚chorowały’ razem, dzięki czemu mogłem stawić temu czoło.”

Kim Jaejoong powiedział, „Nawet gdyby karą za zerwanie kontraktu miał być zdeptany, nawet gdybym miał być wyrzucony i mieszkać w dziczy, myślę że dałbym radę to przetrwać z pozostałymi członkami u mojego boku. Byłem zdradzony przez osoby, którym na prawdę ufałem i w takich okolicznościach koledzy z zespołu [Junsu i Yoochun] byli jedynymi osobami, którym mogłem ufać.” Read the rest of this entry