Daily Archives: 19 sierpnia 2013

190813 JYJ i ‚Holic Pants’ dla NII [video] [facebook]

Zwykły wpis

Tego jeszcze nie było reklama spodni, gdzie modelami są JYJ i cała uwaga skupia się na ich dolnych częściach ciała…… 😛 co to ma być ??? Sam Junsu prosił by fani robiąc zdjęcia skupiali się na jego twarzy a teraz sam pozwala na coś takiego ?! 😀 😀

Read the rest of this entry

190813 Co się stało z oddechem XiaToda [twitter]

Zwykły wpis

Krótki wywód naukowy o oddechu Xiatoda 😛

130819jstw1(Junsu) Po czwartkowym występie mama zapytała mnie.
Mama: Dlaczego nie robisz odgłosów oddechu przed rozpoczęciem piosenki The Last Dance, tak jak to było podczas pierwszego sezonu?
Ja: …Eh? Ale podczas drugiego występu zrobiłem to, tak jak robię to od pierwszego występu ?
Mama: Ale ja tego nie słyszałam?
Hehe wygląda na to.. Myślę, że za każdym razem, w rym momencie mikrofon musiał być wyłączony

130819jstw2(Junsu) Nie wiedziałem, że tak się dzieje i zawsze robiłem te odgłosy oddechu.. hehe. Wczoraj przed drugim z niedzielnych pokazów poprosiłem reżysera gdy tylko wszedłem na salę. Powiedziałem “W momencie kiedy dzwonią łańcuchy, proszę o włączenie mikrofonu zanim sam pojawię się na mostku.” Od niedzielnych występów słychać odgłos oddechu tak jak podczas premiery keke Read the rest of this entry