030514 Urodzinowa fotka Junsu z mamą [twitter]

Zwykły wpis
I znowu mama Junsu ratuje nas prze uschnięciem z tęsknoty za naszym Junsu 😛
ps. Jak podoba wam się nowa ‚stylówka’ Junsu???

djkl(@zunoxiahmom) Stęskniliście się ostatnio za Junsu? Dziś otrzymałam dużo miłości od moich synów, taki błogi dzień! Byłoby mi smutno, że tyle szczęścia mam tylko dla siebie, więc dzielę się tym zdjęciem z wami~^^

BmtVFKRCQAA7hB8Źródło: @zunoxiahmom
Tłumaczenie angielskie: @Vichellelicious
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Jedna odpowiedź »

  1. hmm, mnie się nie podoba… ciut dłuższe włosy, makijaż, do tego jakieś kolczyki w uszach i z daleka będzie wglądać jak kobitka 😉

    • mnie też sie nie podoba ale może te dłuższe, zaczesane włoski to już stylizacja pod Drakulę 😛 …. jeżeli ciche szepty okażą się prawdą to fryzura będzie idealna 😛

Dodaj komentarz