050814 J.Min z Tiny-G: „Przy duecie z Kim Junsu, mogłabym zemdleć ze szczęścia” [video]

Zwykły wpis

No proszę ^^

 photo 250830_3206_533.jpgJ.Min z grupy Tiny-G wyjawiła, że chciałaby zaśpiewać duet z Kim Junsu z JYJ .

Tiny-G (J.Min, Dohee, Mint) były gości programu SBS Power FM “Kim Chang Ryul’s Old School”, który emitowano 15 lipca.

“Bardzo lubię Kim Junsu sunbaenim z JYJ. Gdybym mogła wystąpić w duecie z sunbaenim, prawdopodobnie zemdlałabym ze szczęścia,” J.Min nie kryła swojego szczęścia przy okazji samego rozmyślania o tym.

DJ Kim Chang Ryul komentował, “Kim Junsu-ssi śpiewa na prawdę dobrze.” J.Min dalej zachwalała, “Piosenki Kim Junsu sunbaenim są dobre i jego głos jest na prawdę słodki.”

[Fragmenty nie dotyczące Junsu pominięto]

+ video+

“Mówiłam o tym wcześniej, bardzo lubiłam TVXQ sunbaenims. Teraz [lubię] Kim Junsu sunbaenim z JYJ… Kocham jego głos. Słuchałam wszystkich jego piosenek, od dawna. Chciałam zobaczyć jego występ, ale nie miałam okazji. Gdybym mogła wystąpić z nim w duecie, Byłabym bardzo zdenerwowana i zaszczycona.”

Źródło/Video: OBS TV via junsuchunsa+ SSTV
Tłumaczenie angielskie: pvtse z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Dodaj komentarz