Monthly Archives: Lipiec 2013

310713 Zdjęcie Junsu z Oak Joo Hyun [twitter]

Zwykły wpis

Junsu pojawił się dziś na widowni podczas spektaklu Elisabeth (o 15.00), czyli prosto z nagrania w NewsY (ok 13.30) musiał jechać do teatru^^ [tylko kto trenuje do sobotniego i niedzielnego koncertu??? :P]

130731joohyunieee

(@joohyunieee) Pokornie dziękuję wszystkim widzom, którzy wypełnili salę podczas środowego występu.. Pośród widowni znalazł się ten oto fajny facet ~

BQfwv-vCAAAGYCd

okazuje się, że mama Junsu też była na tym przedstawieniu 😛 Ostatnio Junsu nie pokazuje się nigdzie bez mamy … powinniśmy się zacząć martwić ??? 😛

proxy.jpgŹródło: @joohyunieee +@zunoxiahmom
Tłumaczenie angielskie: allkpop
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Reklamy

310713 Reporter z NewsY pisze o Junsu [twitter]

Zwykły wpis

Poruszenie w damskiej części redakcji 😛 😛

130731mexiletw

(@mexile) Kim Junsu z grupy JYJ, pojawi się w wiadomościach o 13.00. Damska część redakcji jest podekscytowana. haha. W sekrecie, według planu powinien On pojawić się ok 13.10-13.15 

BQe5yeECMAADoUHŹródło @mexile
Tłumaczenie angielskie: rilanna z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

300713 Doo Joon z B2ST w ’1 vs 100′ (KBS): “Junsu z JYJ jest najlepszym piłkarzem w drużynie”

Zwykły wpis

Doo Joon w programie powiedział, że jest maniakiem piłki nożnej i że gra w celebryckiej drużynie piłki nożnej (FC MEN). Wtedy MC zapytał go, kto jest najlepszym graczem w drużynie. Doo Joon wymienił, Junsu z JYJ, kolegów z B2ST Kikwanga i Yoseoba oraz siebie. Do najgorszych graczy zaliczył Seulonga z 2AM (niestety tego fragmentu nie ma już na nagraniu :P)

Źródło: JJYCJS YJJ
Za pośrednictwem: JYJ3

300713 YTN News: Junsu powraca jako musicalowy Blue Chip [video]

Zwykły wpis

Co to Blue Chip- to pojęcie bardziej ekonomiczno/giełdowe, ale można je przedstawić jako coś wartościowego i przynoszącego dochody :P:P czyli …. Junsu to maszynka do zarabiania pieniędzy 😛 a co 😛 

wersja telewizyjna

wersja interntowa Read the rest of this entry