310713 Wywiad z Xia Junsu w ‚NewsY’ [JYJ LINE] [video]

Zwykły wpis

9403663395_c6b2f801c6_o[Oficjalne] Dzisiaj!! 13.00 (KST) XIA Junsu pojawi się w NewsY i opowie o swoim albumie i musicalu! Bądźcie czujni!! (do zobaczenia również na www. news-y.co.kr!)

zapowiedź 1

zapowiedź 2

cała rozmowa

[podsumowanie]

  • Podczas koreańskich koncertów muzyka będzie grana na żywo przez zespół i będą amerykańscy tancerze
  • JS: Zawsze jestem wdzięczny za wsparcie fanów. JS mówił również, o zagranicznych fanach i o tym, że podczas koncertów śpiewają piosenki po koreańsku
  • “Myślę, że muszę pracować jeszcze ciężej by odwdzięczyć się za szczere uśmiechy”
  • JS opowiadał o Incredible. Mówił o szerokiej gamie utworów na płycie, Incredible to letnia piosenka
  • Opowiadał o swojej amerykańskiej działalności i o Uncommitted
  • “Nie chce patrzeć zbyt daleko w przyszłość, na razie ciężko pracuję przy albumie, Jednak w przyszłości, będę ciężko pracował.”
  • “Musicale zawsze się różnią. Na koncertach, wszystko jest w porządku jeżeli ja sam dobrze wystąpię” w musicalach jest inaczej
  • “Cieszę się z mojej azjatyckiej trasy”
  • Reporter: YC & JJ dużo grają w filmach/dramach
    JS: “To nie tak, ze nie interesuje mnie granie. Nadal mam wiele do nauczenia się o musicalach, wiec chcę się skupić na tym. Dodatkowo pozostała dwójka świetnie sobie radzi. Jeżeli później dostanę jakąś pasującą do mnie rolę, rozważę to.”
  • 10 lat bycia piosenkarzem: Jako piosenkarz, Jestem szczęśliwy ale mijają 4 lata od kiedy nie mogę pokazać się na wizji
  • Ludzie, którzy są dla mnie źródłem siły: współpracownicy, rodzina, wsparcie fanów i sami fani, ale myślę, że pokazując na scenie wszystko co potrafię odpłacam im się za to
  • “Jeżeli będą fani, którzy będą chcieli czekać na mnie, tak długo będę pracował”
  • Reporter: Po tym jak miałem okazję się dziś z tobą spotkać, już rozumiem dlaczego fani tak bardzo cię kochają T_T

Źródło: JJYCJS YJJ + JYJ(EN) Naver Line
Podsumowanie: ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

