Daily Archives: 19 września 2012

180912 Junsu był zawstydzony podczas kręcenia intymnych scen z modelkami do teledysku

Zwykły wpis

Kim Junsu z JYJ ujawnił, że natyrał się jak wół podczas kręcenia teledysku do swojej hitowej piosenki Uncommitted.

Siedząc z magazynem mody @star1 powiedział, że podczas nagrywania teledysku w USA, reżyser Mark Klasfeld nie dał mu na planie żadnych wskazówek podczas kręcenia scen intymnych z modelkami.

„W Korei zwykle dają ci punkt po punkcie podsumowanie tego, co się będzie działo, ale w przypadku tego teledysku nie dostałem nic. On zwyczajnie mi powiedział ‚Po prostu śpiewaj, jakbyś uwodził dziewczynę‚ ” wyjaśnił Kim Junsu. „Gdy tylko to powiedział, krzyknął ‚Akcja!i musiałem coś zrobić. Więc wszystko w tym teledysku było improwizacją.”

Dodał, że był zawstydzony tym, że wszyscy pracownicy na planie patrzyli na niego i chciał się pospieszyć i skończyć nagrywanie.

„Czułem, że muszę zrobić dobrą robotę, bo byłem pierwszym koreańskim artystą, z którym pracowali.”

Więcej historii odnośnie filmowania teledysku i jego pierwszej światowej trasy zostanie ujawnionych w październikowym wydaniu @star1.

Foto dzięki: @star1
Dzięki: Enewsworld
Za pośrednictwem: JYJ3
Polskie tłumaczenie: junsupolska

190912 Droga mleczna w prezencie od Junsu [twitter]

Zwykły wpis

Już dość dawno Junsu nie raczył nas przedziwnymi galaktyczno- egzotycznymi obrazkami…… ostatnia taka aktywność pojawiała się w czasie wystawiania Musicalu Elisabeth 😛 Czyżby miało to oznaczać, ze Junsu nad czymś pracuje i niedługo będą ujawnione tego efekty czy po prostu tak bardzo się nudzi i wyszukuje ‚ciekawe’ obrazki na google :P:P 

(Junsu) haha

Źródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie polskie: junsupolska

190912 „Byłem chory ale zagrałem z powodu słów Park Jisung’a, potem cierpiałem przez 2 tygodnie”

Zwykły wpis

Pojawiają się kolejne zdjęcia i fragmenty wywiadu jakiego udzielił Junsu gazecie @Star1, w tej części Junsu opowiada o kulisach charytatywnego meczu, który zagrał w Wietnamie, ponad rok temu …… Biedaczysko tak kocha piłkę, że wiedząc nawet o tym, że może zrobić sobie krzywdę takim występem i tak to zrobi T_T

Kim Junsu ujawnia kulisy meczu charytatywnego, w którym zagrał u boku Park Ji Sunga.

Dobrze znany, maniak piłkarski, Kim Junsu (Xia) z JYJ, w wywiadzie dla @Star1, wyjawił jakie doświadczenia zdobył podczas meczu charytatywnego w Wietnamie 2011 roku, zorganizowanego przez Park Ji Sung’a.

Kim Junsu powiedział, „Wziąłem udział w tym meczu nie dlatego, że chciałem tam zagrać, ale dlatego, że Park Ji Sung powiedział do mnie, ‚Ty również kochasz piłkę? Zatem zagrajmy razem’. Byłem na prawdę chory tamtego dnia, ale czy miałbym jeszcze kiedyś okazję taką jak ta? Dlatego udawałem, że wszystko jest w porządku i grałem”.

Read the rest of this entry