Daily Archives: 24 września 2012

200912 Po 3 dniach, specjalne OST ‚Elisabeth’ na szczycie rocznego zestawienia sprzedaży Hanteo

Zwykły wpis

W ciągu 3 dni OST do Elisabeth trafiło na pierwsze miejsce w rocznym zestawieniu sprzedaży musicalowych OST …. w ciągu 3 dni ^^ Jestem tak dumna, że nie wiem jak to okazać 😀 Czekaliśmy na to CD bardzo długo ale chyba się opłaciło i mam nadzieję, że teraz już nikt nie będzie traktował Junsu w musicalowym świecie, jak tylko dodatek, który talent to ma tylko do wyglądania 😛

Kim Junsu z JYJ wziął udział w nagrywaniu specjalnego OST do musicalu Elisabeth, wydany przed trzema dniami, trafił już na szczyt ROCZNEGO zestawienia sprzedaży Hanteo. Read the rest of this entry

240912 Kim Junsu z JYJ: „Nie dbałem o mój wygląd”

Zwykły wpis

Junsu polubił pomalowane paznokcie ….. koniec świata !!! Mam nadzieję, że jak już musi to zdecyduje się na lakier bezbarwny, bo te czarne pazurki coś mi się już znudziły T_T

Kim Junsu z JYJ mówił o swoim wglądzie.

Kim , który świetnie przeobraził się w solowego piosenkarza, uczestniczył w sesji zdjęciowej oraz udzielił wywiadu magazynowi @star1. Wyjaśnił również dlaczego wybrał tak neutralną koncepcję dla swojego EP „Tarantallegra”.

Kim powiedział, „Nie mogłem wyobrazić siebie z pomalowanymi paznokciami czy włosami pofarbowanymi na żywe kolory. Nie byłem zainteresowany upiększaniem siebie i sądziłem, że jako piosenkarz muszę tylko dobrze śpiewać. Ale musical ‚Elisabeth’, w którym grałem postać zjawiskowego TODa, zmieniła mnie”.

„Sądziłem, że jestem daleki wyglądam od tej postaci. Patrząc w lustro, zdecydowałem zrzucić kilka kilogramów. Śpiew to nadal mój priorytet ale skoro moją rolą jest pokazywanie się publicznie, nie mogę nie zwracać uwagi na własny wygląd. Teraz zaczynam czuć się dziwnie gdy nie mam pomalowanych paznokci.”

Kim rozmawiał o swojej modzie, o światowej trasie, o planach związanych z aktorstwem musicalowym oraz o swoim życiu codziennym, w październikowym wydaniu magazynu, który został opublikowany 20 września.

Źródło:  Sports Korea
Dzięki En.Korea
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

240912 DVD”XIA 1ST ASIA TOUR CONCERT -TARANTALLEGRA-” zostanie wydane w październiku

Zwykły wpis

Na stronce 3hree voices pojawiła się informacja związana z koncertowym DVD Junsu ….. mają się tam znajdować nagrania z azjatyckiej trasy ….. takie DVD to świetna alternatywa dla osób, które nie mogły zobaczyć koncertu na żywo..   wydawnictwo ma kosztować podobno 99000 won~ ok. 280 zł, ale oficjalnej ceny jeszcze na stronie nie podano

XIA zauroczył Azję!

Junsu jako artysta błyszczy na scenie!
< XIA 1ST ASIA TOUR CONCERT ‘TARANTALLEGRA’ DVD > zostanie wydane w październiku. Read the rest of this entry