270714 Mama Junsu opowiada zakulisową historię Xiaraculi [twitter]

Zwykły wpis

Tak to jest gdy Junsu w pełni oddaje się pracy ^^

140727jsmomtw.png~original(@zunoxiahmom) Byłoby strasznie szkoda gdybym tylko ja o tym wiedziała, tak więc oto zakulisowa historia od Junsu!

Junsu: Mamo, wiesz? Jest tak scena, kiedy podczas śpiewania ‘She’ przebijam szpadą krzyż~ Byłem tak pochłonięty grą, że na prawdę przebiłem ten krzyż~ Eukyangkyang~~

Ja: Ah~ Wiec normalnie nie przebijasz tego krzyża mieczem?

Junsu: Tak, tylko udaję, że go przebijam, ale byłem tak pochłonięty, że miecz po prostu przebił go. Wiesz jakie to uczucie kiedy coś przeszywasz/przebijasz~ W tym momencie pomyślałem AH~! To złe~! i natychmiast go wyjąłem. Było to bardzo widoczne?! Eukyangkyang~ Dopuściłem się aktu wandalizmu~~ keukeukeu~

Po tym wydarzeniu… w środę, udałam się zobaczyć wieczorne przedstawienie i nieustannie przyglądałam się przez lornetkę temu krzyżowi w tle. Było tam coś, co wyglądało jak biała dziura. W tym momencie zrozumiałam! Ah~! To, to~!

W tamtej chwili, przypomniałam sobie co powiedział Junsu i się zaśmiałam ~ㅋㅋ Mam nadzieję, że wszyscy oglądając Xiaraculę będą mogli odświeżyć się z fali panujących upałów~~

Źródło: @zunoxiahmom
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu via Intoxiacation
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

