020614 Junsu gra w baseball [twitter]

Zwykły wpis

Ciekawe co to jest za miejsce, w którym grają chłopacy??

140602kjstw.png~original(Junsu) Po długim czasie ….. Z Hyungiem graliśmy w baseball. Powiedział On, że nie uderzę nawet takiej słabo wyrzuconej piłki …. rozpaliło to moją dumę. Powiedziałem, żeby rzucał i odbiłem piłkę za pierwszym razem. Jestem koleżką, którego nazywano ‚Cudownym Baseballistą’, gdy chodziłem do Szkoły Podstawowej Choonsang.

BpGWveFIYAAPIuk.jpg~original

BpGWwKqIYAA5gn6.jpg~original+++

Junsu i jego szkolna drużyna baseballowa

855377027.jpg~original 855377062.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic + (@LOVEYTIC)
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu via Intoxiacation
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

