290314 Nowy kolorek i pierwszy sen [twitter]

Zwykły wpis

Hmmm… w pierwszej chwili, gdy zobaczyłam zdjęcie Junsu miałam nadzieję, że to tylko sen … zły sen :/ ale niestety, wygląda na to, że na głowie Junsu ponownie zagościł blond ㅠㅠ

140329kjstw1.png~original (Junsu) Widziałem [musical]~ Frankenstein! Byłem głęboko poruszony siłą musicalu koreańskiej produkcji, jest niesamowity.
Piosenka  Junghan-hyunga i Euntae-hyunga w pełnej mocy..
Mój Sungtae-hyung! a nawet Daejong-hyung.. Jestem taki wdzięczny wszystkim aktorom występującym w musicalu.
Bj4vz8cCYAEpt-3.jpg~original

140329kjstw2.png~original(Junsu) Zwłaszcza.. scena, w której Euntae hyung śpiewa ‘I am a Monster’..
Nie wiem dlaczego, ale mocno przypomniało mi to emocje towarzyszące podczas śpiewania ‘Why Don’t You Love Me’ na scenie w  Sejong ..
Kiedy Euntae hyung ‚zawył’ płakałem razem z nim.

140329kjstw3.png~original(Junsu) Ubiegłej nocy, po raz pierwszy miałem sen.
Śniłem, że ktoś mnie objął/przytulił.
Schowałem swoją twarz pomiędzy ciepłymi ramionami [tej osoby] i zasnąłem…
Dlaczego nie mogę żyć w takim śnie
Bj4xO_dCcAA5oa-.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: @theyoungestmin + @XIAH_Press
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

