130314 Junsu o piłce, wizycie w akwarium i wyprawie w góry [twitter]

Zwykły wpis

A jednak JS zrobił sobie wakacje 😛 Jak wyśledziły fanki jedno ze zdjęć pochodzi z LA 😛 😛

js1(Junsu) Piłka to świetna zabawa~ha
ale Youngpil-hyung..
Cześć?^^js2 js3(Junsu) Cieszę się czasem spędzonym z płaszczkami…hehe!
Odczucie jest..umm..są cienkie ale twarde jak kość haha. Sungho jest wystraszony, więc tylko ogląda co ja robię..js4 js5(Junsu) Dzień w którym cały CJES wybrał się na wspinaczkę po górach.. Miałem wiele ubrań i kij do wspinaczki oraz plecak.. w którym było zapasowe jedzenie i łańcuchy przeciwpoślizgowe .. Mój ekwipunek dawał wrażenie, że mam wystarczająco energii by wspinać się na Mount Everest. Pamiętam co po wspinaczce powiedział Choi Minsik sunbaenim. Góry są po to by się im przyglądać a nie wspinać…. js6 js7(Junsu) Po wspinaczce.. Kto zrobił mi zdjęcie, gdy spokojnie spałem po ciężkiej pracy!! keke
Wszyscy dotrwaliśmy do końca bez marudzenia… wszyscy aż do ostatniej osoby, Hyejung nuna.
Wszyzy w CJES byli niesamowici… ale od teraz, zamiast w góry, czy moglibyśmy jeździć nad morze…js8+prezent od mamy+

js1(Junsu) Dziś, moja mama podarowała mi drzewo. Nazywa się ‘Szczęśliwe drzewo’. Dzięki niemu mój salon wygląda przytulniej. Jego cień zrobiony przez światło lampy jest śliczny.js2 js3(Junsu) Ah! i nie pamiętam jak nazywa się to drzewo ale … myślę, że to odmiana tropikalna.. Jego liście są bardzo duże..ㅎㅎ
Czy są jakiegoś rodzaju palny, które mogą rosnąć w ten sposób ..? [w doniczce] Byłbym szczęśliwy gdyby istniało coś takiegoㅋ Jeżeli istnieje, będę się do niego przytulał codziennie~js4Źródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu+ @theyoungestmin
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie:junsupolska

Skomentuj

