Magazyn ‚The JYJ vol.3’: Fotograf Kim Young Jun o Junsu

Zwykły wpis

Różne odcienie, różny charakter a ja jakoś w większości zdjęć, które zobaczyłam do tej pory, nie widzę Junsu tylko przebraną kukłę …. :/ hmm….

78a9f6a5gw1edyys90wpaj20g00nbgmw.jpg~originalPierwszy raz spotkałem się z Junsu, gdy pracowaliśmy nad okładką magazynu.
Moje pierwsze wrażenie o nim, jest radosny, uroczy i bardzo imponujący.
Było zupełnie inaczej niż się spodziewałem; Myślałem, że będzie bardzo wrażliwy.
Praca z Junsu to jak niekończąca sie seria niespodzianek.
Byłem zaskoczony jego profesjonalizmem i szczerym podejściem, oraz jego wyrazem twarzy, którym może pokazać swoje różne oblicza.
Od tamtej chwili, dzięki sesjom zdjęciowym do albumu Junsu czy reklam, miałam kilka okazji by zobaczyć jego różne wcielenia.
Czasami jest uroczy jak chłopiec, innym razem otacza wszystkich dookoła swoją charyzmą.
A następnie, zanim się spostrzegę znowu jest tym przyjacielskim młodym mężczyzną …
Takie cechy Junsu wywołują większe zainteresowanie u mnie jako fotografa, który musi poprzez zdjęcie oddać nie tylko wygląd zewnętrzny ale również wnętrze osoby.
Wiem jak bardzo urzekające są różne odcienie Junsu, dlatego cieszę się na każdą sesję z Junsu.
– Fotograf Kim Young Jun

Tłumaczenie angielskie: Chocolat
Za pośrednictwem: XIAHPRESS + JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

