Jaejoong w wywiadzie dla Nylon~ Junsu i tatuaże ^^

Zwykły wpis

1799870_656250704441829_1811995410_o.jpg~originalQ. Twoje tatuaże są bardzo ważne. Jakie są ich znaczenia?

Pragnienia na przyszłość i rzeczy o których chcę pamiętać. Mam również tatuaże z imionami Yoochuna i Junsu. Tatuaże na mojej piersi ‘Always Keep the Faith” i “Deferto Neminem”. Kiedy opuściłem SM i przeniosłem się do CJeS, pierwszą rzeczą o której pomyślałem to “Nie wiń innych”. Ponieważ w tamtym czasie źle klasyfikowałem inne osoby chociaż mogły to być sytuacje wywoływane przeze mnie lub moja wina. I to wprawiało mnie w zakłopotanie. Dlatego zdecydowałem o robieniu tatuaży na swoim ciele, czuję się bardziej komfortowo, gdy całą winę biorę na siebie.

Q. Czy to bardzo ważne, że wytatuowałeś sobie na ciele (imiona) członów zespołu.

Ponieważ oni są osobami, z którymi mam zamiar spędzić całe życie. Yoochun też ma podobny tatuaż (z imionami), tylko Junsu nie ma. Haha.
Ponieważ jest chrześcijaninem i jego rodzice są mocno temu przeciwni. Dlatego powiedziałem, że nie musi robić tatuaży na ciele, które dostał od rodziców i o które musi tak dbać ale ja wytatuuję nasze imiona na jego samochodzie. On odpowiedział „Na moim samochodzie, nigdy!” Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo się wtedy śmiałem.

Źródło:  DC JJ Gall + Nylon (foto)
Tłumaczenie angielskie: @jaetaku 
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

+fanart+

839734175Źródło: nians

Skomentuj

