140214 Aktor musicalowy Park Gunhyung wspomina w wywiadzie o Junsu

Zwykły wpis

Dziennikarze ciągle  pytają się o to jakie rady dają Junsu inni aktorzy ….. jakie rady dotyczące muzyki/śpiewu można dać osobie, która tak jak Junsu jest jedną z najlepszych wokalistów w kraju ?! 😛

201402141050371110_1.jpg~original[pominięto]

To dlatego Park Gunhyung daje Kim Junsu więcej komplementów niż rad jak grać postać Jiwook, tą samą rolę. Powiedział, “Po pierwsze, Junsu był pod dużą presją. Ponieważ jest to pierwszy raz, kiedy musi grać w musicalu z muzyką jak i kwestiami mówionymi.”

“Czy chciałem uczyć go jak śpiewać czy grać? Jedyną rzeczą jaką mogłem zrobić dla kolegi to dać mu więcej pewności, mówiąc ‘Z pewnością jest coś co robisz dobrze. Więc możesz to zrobić dobrze. Z pewnością świetnie to zrobisz.’ Powiedziałem mu troszkę o tonie jego głosu, ale [powiedziałem mu] tylko to. Kim Junsu wykonał więcej niż ja mu powiedziałem. On ma swoją śmiałość a ponieważ stał już tyle razy na wielkich scenach, jest odważny.”

[pominięto]

Źródło: My Daily
Tłumaczenie angielskie: XIAHPress
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

