Aktor musicalowy Yoon Seung Wook wspomina w wywiadzie o Junsu

Zwykły wpis

Ciekawa jestem kogo Yoon Seung miał na myśli, mówiąc o niemiłych aktorach …. ???

Agraveplusmnfrac12Acirciquestiacute3.jpg~original– Myślę, że główne postacie i postacie drugoplanowe czy statyści/muzycy nie mają zbyt dużo czasu by bliżej się poznać.

“Jeżeli mam wspólną garderobą z głównymi aktorami, muszę poznać ich bliżej. Gdyby nie ta sytuacja, nie jestem osobą, która jakoś specjalnie troszczy się/zabiega o innych, więc … nie dzwonię i nie piszę do innych zbyt często. Jednak aktorzy, którzy z natury dbają o innych szybko nawiązują bliższy kontakt bez względu na graną rolę. Niedawno pisałem do (Kim) Junsu, ponieważ widziałem video jak śpiewa ‘An Overly Painful Love is Not Love’ i byłem bardzo wzruszony. Bardzo podobało mi się video. Wtedy Junsu odpisał ‘Czy to na prawdę ty, hyung?’ Taką jestem osobą. (śmiech)”

– Inni aktorzy wiedzą jakiej osobowości są główni aktorzy ‚gwiazdy’.

“Niektórzy mogą powiedzieć, że wyrażam krytyczną opinię o kimś dlatego, że to aktor-gwiazda i osobowość ze świata rozrywki, ale osobiście mogę powiedzieć czy ‚ten aktor jest miły czy nie’ widząc ‚czy aktor wchodzi na scenę z egoistycznym podejściem czy nie.” Jeśli aktor/ka który nalega, żeby wszystko było według jego/jej upodobań jeżeli coś go/ ją niepokoi. Jeżeli to się nie sprawdza pojawiają się kaprysy. Jeżeli ta osoba nalega na to, żeby wszystko wyglądało dobrze tylko dla niego, nawet jeśli można by pójść na kompromis z asystentem reżysera czy innymi aktorami, uważam ją za niemiłego aktora.”

– Co myślisz o Kim Junsu, który występował w <Elisabeth> i <Mozart!>?

“Junsu nie jest kapryśny. jest popularny, o miłej naturze, dobry aktor. Posiada również czas, który porusza widownię, kiedy jest na scenie.”

 

Źródło: kimri333
Tłumaczenie angielskie i udostępnienie: XIAHPress
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

