030214 Aktorka Kim Seul Gi: ‚Junsu to zupełnie inny świat. Jego umiejętności do gry głównego bohatera są wspniałe’

Zwykły wpis

Być fanką Junsu a po latach, mieć możliwość wystąpić obok niego to coś wspaniałego ❤ Tylko zazdrościć ^^

29143541-d.jpg~originalAktorka Kim Seul Gi wyraziła swoją wdzięczność, za możliwość wystąpienia na jednej scenie z Park Gun Hyung, Kim Junsu i Lee Seok Joon.

Kim Seul Gi zagrała ostatnio postać ‘Yeo-Il’ w musicalu “December: Unfinished Song” (reżyser: Jang Jin), który miał swoją ostatnią odsłonę w Seoul, 29 stycznia. Sprawiła ona, że dzięki jej bohaterce ‚Yeo-il’, zakochanej w postaci ‘Ji Wooka’ (granego przez Park Gun Hyung i Kim Junsu), sztuka była pełna życie i radości.

Przed ostatnim pokazem ‘December’ w Seoulu, TV Daily przeprowadziło wywiad z Kim Seul Gi. Wspomniała ona, że Park Gun Hyung i Kim Junsu, w których postaci była zakochana bez wzajemności, mają zupełnie różny urok [czyt: każdy z aktorów inaczej gra swoją postać ‚Ji wooka’].

Odnoście Kim Junsu, Kim Seul Gi wspomniała “Byłam fanką Junsu oppa od młodych lat. Nawet za czasów Dong Bang Shin Ki, lubiłam go najbardziej. Byłam wzruszona i zachwycona mogąc wystąpić z nim w tak dużej produkcji.

“Wystąpić z nim przed tak dużą widownią [jego] fanów, było dla mnie zupełnie innym światem. Tak jak ja, Junsu oppa również nie ma zbyt dużego doświadczenia w grze, ale jego umiejętności i siła są wspaniałe do gry głównych ról. On jest aktorem, który jest bardzo zdolny, z dużym potencjałem.”

“Powiedziałam mu, ‘Zagrajmy razem również następnym razem,” dodała Kim Seul Gi.

Info: reszta wywiadu pominięta.

Źródło: TVDaily
Tłumaczenie angielskie: pvtse z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

One response »

Skomentuj

