300114 Aktor Choi Young Jo pisze o Junsu i jego Bentley’u :P [foto]

Zwykły wpis

Hahahaha, coś mi się wydaję, że autor tego wpisu nieco pozazdrościł Junsu autka 😛

1391032263306_C360_2014-01-30-02-46-22-664.jpg~original[Tłum]
Zrobiłem zdjęcie z popularnym i czarującym Junsu podczas wymiany pozdrowień/podziękowań.
Bentley Junsu ? Moje usta były szeroko otwarte gdy zobaczyłem jego samochód.
To był na prawdę niesamowity samochód.
Bez wstydu, grzecznie powiedziałem do Junsu: “Junsu-ssi~~ pozwól mi rozejrzeć się po twoim samochodzie~~~” i Junsu się zaśmiał.
Szybko otwarłem te dziwne drzwi i mogłem prześwietlić to dzikie i fantastyczne wnętrze Bentley’a.
Byłoby cudownie, gdybym któregoś dnia mógł przejechać się taki samochodem.
Pomyślałem sobie, że też powinienem stać się czarującym aktorem, który będzie mógł jeździć takim fantastycznym autem~ jaka rozkosz.
Godne podziwu, Junsu to na prawdę świetny facet!
Po zakończeniu występów z nim, ja również stałem się fanem.
Następne są Busan i Daegu! Fighting!
Jestem wzruszony szczerością i ciężką pracą fanów, którzy podróżowali z Japonii i Chin aby zobaczyć nasze przedstawienie.
Oczywiście, nie jesteście moimi fanami ale życzę wam bezpiecznego powrotu do domu.
Arigatou! Xie xie!! [‚dziękuję’ po japońsku i chińsku]

Źródło: Choi Young Jo Blog
Tłumaczenie angielskie: pvtse z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

