240114 Kikwang z B2ST, Jung Sun Ah i Kwon Tae Ho byli zobaczyć musical ‚December’ [twitter] [facebook]

Zwykły wpis

Praca po godzinach 😛 Trzeba wystąpić w musicalu a potem jeszcze stać i ‚strzelać’ fotki z gośćmi 😛

140124b2stgktw.png~original(@B2st GK) „December” Junsu hyunga…. jest najlepszy. Musicie to zobaczyć.
Junsu hyung, jestem twoim fanem. Jesteś najlepszy….♡

140124jodiejeongtw.png~original(@JodieJeong) Dziś udałam się do pensjonatu Junsu. Tak jak sie spodziewałam, śpiew Junsu ponownie wypełnił Sejong Center! Xia Jiwook whoa~ uroczy.. Do zobaczenia~ Ty również, Elphie~ (T/N: odniesienie do Ock Joo Hyun któa gra postać Elphaba w musicalu ‘Wicked’) Ja już byłam~ teraz twoja kolej!! BewVKJICIAAsFGnpng_large.png~original140124kwontaehofb.png~original[ Kwon Tae Ho fb] Zobaczyłem musical ‘December’ i wróciłem~~~^^

1604444_484836781625446_543032856_n.jpg~originalŹródło: @B2stGK + @JodieJeong + Kwon Tae Ho’s Facebook
Tłumaczenie angielskie: @XIA_Chocolat + pvtse z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

