230113 Mała pomyłka [twitter]

Zwykły wpis

Taka mała pomyłka… kto by to rozpamiętywał 😛

140123jstw.png~original(Junsu) Sungtae-hyung.. Dziś, Ja jestem B.. a ty C..
Przepraszam.. Nic nie da się zrobić..ㅋ :-P.
ㅜㅜ

[T/N:  dziś podczas muical ‘December’, Junsu (Jiwook) pomylił się i nazwał Lee Yeon (główną bohaterkę) jako Yeo Il (bohaterkę drugoplanową). Yeo Il  jest żoną Sung-Tae. Więc Junsu napisał, że go przeprasza. W kontekście, Yeo Il jest A, a mężczyzna , którego kocha jest B a inny mężczyzna to C. W 1 akcie, Jiwook był B a w 2 akcie to Sung-Tae jest B a Jiwook to C. Z powodu pomyłki, Js powiedział, że to on jest dzisiaj B. LOL]

Beq9UEcCEAACCcQjpg_large.jpg~original 140123jstw03.png~original(@Bigbellart) Junsu, to nie ładnie… nie wymawiaj imienia żony innego mężczyzny LOL. Dziękuję, że dzięki tobie śmiałem się tak bardzo.
(Junsu) @Bigbellart Dziś podczas sceny w restauracji Sam-Gyup-Sal, Yeo Il wzruszyła mnie tak bardzo.. że uległem pokusie.. Przepraszam.. że byłem takim mężczyzną..

140123jstw04.png~original(@Bigbellart) @1215thexiahtic Wszystkie fakty zostały ujawnione, wszystkie fragmenty układanki zaczynają pasować .. Posłuchajmy piosenki Hong Gyung-Min “Broken Friendship/Zerwana przyjaźń”.. Nie, nie powinno tak być.. dlaczego czuję coś do żony Sung-Tae?
(Junsu) @Bigbellart Ah! i dziś Lee Yeon tak przekonująco prosiła, żebym zapomniał o niej… Nie chcę dziś dłużej mieć obsesji na jej punkcie.. więc zachowywałem się cool .. (drżę);;;

Źródło: @1215thexiahtic + @Bigbellart
Tłumaczenie angielskie @theyoungestmin + xiahpress
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

+fanart+

BerTMIKCEAAsQM1Źródło: Nians

Skomentuj

