180114 Gummy, Park Sungwoong i Park Yoohwan wspierają Junsu i musical ‘December’ [facebook]

Zwykły wpis

Zdjęcia grupowe, zdjęcia indywidualne ……. C-JeS zrobił wczoraj małą sesję zdjęciową 😛

140118gummyfb.png~originalTak mocno płakałam, że miałam podpuchnięte oczy^^;; Musical December opowiada o tak wielkiej tęsknocie serca. Byłam szczęśliwa, że mogłam zetknąć się z piosenkami Kim Kwang Seok sunbaenim po tak długiej przerwie i występ  Junsu-ssi był cudowny. Do aktora Kim Junsu, który był przepełniony taką pasją, że podczas bisu płynęły z niego pot i łzy, fighting!

1010393_251886548312240_855531069_n.jpg~original140118yoohwanfb.png~originalJunsu hyung! Na prawdę niesamowita osoba! Hyung jest super! Udałem się by wspierać Junsu hyung w Musicalu December!!! Gdy tylko go zobaczyłem zaczął dopingować mnie do ciężkiej pracy przy nagrywaniu dramy!! Kim Junsu sunbaenim, ja k…. ko… ja kocham cię!!!^^

1005931_599935953410940_2085719518_n.jpg~original140118pswfb.png~original“Historia 60-cio letniej pary”[piosenka] wytryskiwała i płynęła. Bardzo ludzka produkcja, połączona z dowcipem reżysera Jang Jin, Płakałam i śmiałem się, tyle wzruszeń! o był mój pierwszy raz gdy oglądałem występ Junsu, ale był świetny. Wiele razy mówiłem, że jest świetny, jego wrażliwość i siła ekspresji przy użyciu śpiewu jest świetna ale jego gra aktorska jest również wspaniała. Junsu, fighting! December, fighting!

994136_269423469880725_1269556740_n.jpg~originalŹródło: Park Yoohwan Official FB + Gummy Official FB + Park Sung Woong Official FB
Tłumaczenie i udostępnienie: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

