100114 Junsu na wakacjach i kawa [twitter] [aktualizacja]

Zwykły wpis

Wakacje na Bali …… jest czego pozazdrościć ^^

140110jstw01.png~original(Junsu) Wyjeżdżam ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ hehehehehe

BdlJ_oiCIAEztj1jpg_large.jpg~original1b(@poimin73) @1215thexiahtic gdzie wyjeżdżasz? ?

(Junsu) @poimin73 hihi~to powiem hyungowi na osobności ㅎ140110jstw02.png~original(Junsu)  Zawsze dodaję jakiegoś syropu gdy zamawiam Americano .. ㅜBdlPextCQAAzOqijpg_large.jpg~original140110jstw03.png~original(Junsu) Gdy stałem się starszy.. Straciłem zainteresowanie słodkimi rzeczami. Ostatecznie lubię zjeść kilka kawałków czekolady…
ciastka z kremem, słodkie ciastka, słodkie cukierki, słodka kawa i tak dalej.. Słodkie rzeczy nie smakują dobrze.. Zamówiłem czerwony ryż, jak wcześniej..  ma posmak kokosa i czekolady- smak, którego ryż nie powinien mieć.. Nie mogę tego znieść ..140110jstw04.png~original(Junsu) Teraz czuję .. chciałbym zjeść trochę zupę Boodae (zupa z  kimchi, szynką, kiełbasą, spam i mięsem), zupę z kimchi i zupę z koreańskiej pasty z fasoli. Ale szczęśliwie dla mnie, nasz kochany Hansol przyjechał z wielką torbą wypełnioną kimchi, koreańskimi zupami instant i ryżem instant.. to mnie uszczęśliwiło. Hansol po tym jak położył walizkę na ladzie, powiedział obsłudze sklepu “Proszę, pakujcie wszystko do tej walizki”.. A obsługa go zapytała.. Czy Pan emigruje?ㅋ140110jstw05.png~original(Junsu) Szczerze, lubiłem kawę instant..
ale, po tym jak poczułem smak prawdziwej Americano.. Nie lubię dodawać nic więcej. Myślę, że raczymy się prawdziwym smakiem kawy, gdy pijemy kubek kawy. Wszyscy mi mówią ‘nie pij zbyt dużo kawy’ ale.. słyszałem.. że pewne badania w Angli mówią.. o ludziach, którzy piją 3 kawy dziennie i więcej..140110jstw06.png~original(Junsu) że żyją oni dłużej niż ludzie, którzy jej nie piją .. są pewne kontrowersje dotyczące kawy.. ponieważ kawa zawiera 1000 różnych składników.. są oczywiście dobre i złe.. ale jeżeli mogę żyć dłużej.. Czy mogę myśleć, że jest ona dobra dla zdrowia..?ㅎㅎ140110jstw07.png~original(Junsu) Mogę powiedzieć to z pewnością.. lubię kofeinę.. nigdy nie lubiłem/próbowałem nikotyny, substancji smolistych (z papierosów) i alkoholu .. ㅎㅎ

+aktualizacja+

140110kjstw9.png~original(Junsu) Za pośrednictwem Jedusbody & ambasador dobrej woli UN Habitat Marie Cristine, przekazałem dotacje w ramach akcji “Habitat Santa” dla dzieci z poszkodowanych, północno-wschodnich regionów Japonii i właśnie dostałem zdjęcia z przekazania prezentów dzieciom. Wyglądają na tak szczęśliwe, co mnie uszczęśliwiło. Pozostanę przy tej formie wsparcia. 140110kjstw10.png~original(Junsu) Przypływ ~~ Chłodnej/odświeżającej bryzy.
Bdn_BfnCQAAQ6yn.jpg~original140110kjstw11.png~original(Junsu) „V” !Bdn8qL1CcAACqLl.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: @theyoungestmin (1,3-8) + @chloe6002 (2)+ @XIAH_Press + JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

