070114 Co robi Junsu podczas przerwy w występach [twitter]

Zwykły wpis

Co robi??? Myśli o swoim musicalu i ogląda musicale innych 😛 😛

140107kjs1.png~original  (Junsu) Szczerze wam dziękuję~ za nieskończone zainteresowanie i miłość w stosunku do ‚December’.

[Info: Zdjęcie przedstawia ranking sprzedaży biletów na stronie Interpark i tak ’December: Unfinished Song’ w Busan i ‘December: Unfinished Song’ (w Seoulu) są na 1 i 2 miejscu]

BdXWPl0CMAEXRiW.jpg~originalJunsu zretweetował wpis brata ….

140107kjs2.png~original(@JUNO_Japan) Witam. Jestem Kim Mooyoung. TO nowy tart dla mnie jako aktora w Korei. Tym razem zostałem członkiem rodziny C-JeS. Oficjalny profil C-JeS Mooyounga na Facebooku jest już otwarty, proszę dużo ‚klikajcie’ ^^ Pomimo, że jest ciężko, postaram się z całych sił! http://www.facebook.com/cjesmooyoung

140107kjst3.png~original(Junsu) Wicked z dwiema najlepszymi aktorkami~Moje uszy na prawdę były szczęśliwe. Dzięki ich energii, byłem zmieszany, kiedy byłem z nimi w garderobie sam na sam przez 10 minut keke
Udałem się do szmaragdowego miasta … więc teraz przyszła kolej na was, by odwiedzić pensjonat Jiwooka BdYkyJaCAAIBIIkjpg_large.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: rilanna z JYJ3 + @theyoungestmin
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

