040114 Wieloletni przyjaciel Junsu wpada zobaczyć ‚December’ [twitter]

Zwykły wpis

Eunhyuk [z SUJU] ‚stajlowo’ 😛 …. czapeczka, trochę futerka i gruby łańcuch na szyi …. 😛

140104kjs.png~original

(Junsu) Mój przyjaciel Hyukjae przyszedł wczoraj zobaczyć December…. Teraz to EunHyuk ale nazywanie go Hyukjae przychodzi mi łatwiej.
Imię nie ma znaczenia …. Mój niezastąpiony przyjaciel!! Nawet teraz twoja obecność przypomina mi o szkole podstawowej, kiedy wierzyłem w Świętego Mikołaja … Przepraszam i dziękuję
BdIMbldCAAAu64j.jpg~originalŹródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: Ruby(@rubypurple_fan) z JYJ3
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

