211213 Junsu na widowni [twitter]

Zwykły wpis

21.12 był pierwszy pokaz musicalu w którym nie występował Junsu 😛 Ciekawe jak się podobało publiczności ?!

1221kjs.png~original (Junsu) Gunhyung-hyung, świetnie bawiłem się podczas wieczornego pokazu December~^^
Czułem się dziwnie i śmiałem się podczas oglądania..

Więc reżyser. Jang Jin powiedział do mnie..
“Ludzie mogą nie zrozumieć, że to nie ty występujesz w tym przedstawieniu”

Hahaha; Reżyserze, dziś przyszedłem jako widz, tak jak inni, nie jako aktor ~!!ㅎ

BcA83mtCIAEO-iL.jpg~original1221kjs2.png~original(@poimni73) @1215thexiahtic Oboje tylko czekają, żeby wyjść [na scenę] ^^

(Junsu) @poimni73 Używam twojego podejścia/sposobu myślenia hyung, wybiorę się na twój występ ~^^

Źródło: @1215thexiahtic + @poimin73
Tłumaczenie angielskie:  @theyoungestmin + rilanna z JYJ3
Za posrednictwem: JYJ3 
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

