051213 Kim Junsu: „Tegoroczne urodziny będą najgorszymi”

Zwykły wpis

Skoro to będą nudne i nerwowe urodziny to mam nadzieję, że chociaż jakiś torcik ktoś JS zorganizuje 😛

5047bc49999b2939f9723209f8f84488Piosenkarz i aktor musicalowy Kim Junsu obrócił głowę i powiedział „Myślę, że to będą moje najgorsze urodziny.”

Kim Junsu, popołudniu 5 grudnia przysiadł na Seoulskim Samcheong-dong do wywiadu i z uśmiechem oświadczył  „Musical zaczyna się 16 grudnia a moje urodziny są dzień wcześniej, 15 grudnia. Myślę, że spędzę moje urodziny bardzo nudno, denerwując się o musical. To będzie najgorsza data.”

Dodatkowo, Kim Junsu dodał, „Jedynym powodem dla którego stoją na scenie i wydaję albumy są fani. Jestem szczęśliwy, że nogę to robić i to właśnie dzięki fanom ponownie mogę stanąć na scenie.” 

Jako że, Kim Junsu otrzymuje wiele miłości nie tylko jako piosenkarz ale również jako aktor musicalowy, skromnie dodał, „Myślę, że jestem szczęściarzem. Jedyna myśl jaka mi towarzyszy to, muszę ciężko pracować.”

Kim Junsu będzie występował jako Jiwook w musicalu ‚December: Unfinished Song’, który będzie wystawiany od 16 grudnia do 29 stycznia w Sejong Cultural Hall.

Źródło: http://news.nate.com/view/20131205n35803
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: XIAHPRESS
Tłumaczenie polskie: junsupolska
One response »

Skomentuj

