051113 Menadżer Junsu o małym uzależnieniu Junsu [twitter]

Zwykły wpis

Przez tyle czasu nie miałam bladego pojęcia, że menadżer Junsu ma swoje konto na tt, co ze mnie za fanka Junsu???? 😛 😛 131105jsmanagertw.png~original(@SayCo_Co) Junsu powiedział, żeby nie brać kawy którą zostawił, ale w samochodzie pił moją.
Menadżer: “Przepraszam, ale to moja kawa.”
Junsu: “Dlaczego taki Jesteś? Skoro ta kawa stoi obok mnie, czuję, że powinienem ją wypić.”BYSONu7CMAAV1_ojpg_large.jpg~originalfghjnm(@Hyejin0813) @SayCo_Co 4 kubki mrożonej Americanoertyu(@SayCo_Co) @Hyejin0813 Dla tego faceta 4 kubki nie wystarczą

[T/N: @SayCo_Co to menadżer Junsu a @Hyejin0813 to jedna z tancerek JYJ]

Źródło: @SayCo_Co + @Hyejin0813
Tłumaczenie angielskie: @SIXZEROZEROTWO
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

