300813 Lee Ji-hoon relacjonuje węgorzową ucztę [twitter]

Zwykły wpis

Jako fanka czuję się teraz w obowiązku spróbować (bo wcześniej nie miałam okazji) jak smakuje węgorz, skoro wszyscy koledzy Junsu zachwalają tą ‚rybkę’ 😛

130830leejjihoontweet

(@leejeehoon79) Obietnica z wczorajszych “tweet-zabeth” spełniona 🙂 Jako widz czułem się nieskończenie poruszony. Ogrom improwizacji Eun-cheniego, był zabawny i wywołał salwy śmiechu. Dzięki Junsu, który klaskał jak foka, nasze ciała i dusza “pochłaniał” węgorza, to był zdrowy dzień ♥

[Eun-cheni = Park Eun Tae, który (oprócz Lee Ji-hoona) gra postać Lucheni’ego w Elisabeth]

Inne tłumaczenie

 (@leejeehoon79) Wczorajsza obietnica “Tweet-Zabeth” została spełniona 🙂 Jako widz, odczuwałem niesamowite emocje…Wybuchałem śmiechem z powodu improwizacji Eun-Keni i świetnie spędziłem czas….. klaskałem jak foka …Dzięki Junsu, zjadłem pyszne węgorze, które zmieniły mój dzień w zdrowy zarówno dla mojego ciała, jak i duszy ♥

[T/N: w Korei uważa się, że jedzenie węgorza wpływa na polepszenie kondycji]

BS2YjHDCYAAm9OJŹródło: @leejeehoon79
Tłumaczenie angielskie: pvtse z JYJ3 + @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

