290813 Co zdenerwowało Junsu?! [twitter]

Zwykły wpis

Gdy rano czytałam tą wiadomość nie wiedziałam co się stało, ale troszkę później pojawiły się angielskie tłumaczenia różnych wiadomości i doznałam szoku ….. Patrząc na obsadę musicalu Elisabeth i to jak fani wspierają nie tylko Junsu ale i innych aktorów byłam święcie przekonana, że panuje tam przyjemna atmosfera, ale wygląda na to, że ktoś chciał się wybić a na dodatek wplątano w to reżysera, który nie jest koreańczykiem i uwierzy w to co mu się powie .. ciekawa jestem kto stoi za rozpuszczaniem plotek jakoby fani Junsu byli przeciwni aktorce Ok Juhyun, która od 2 lat gra postać Elisabeth … a fani przez cały czas ją wspierali i fun support jej nigdy nie omijał …. więcej o tej sprawie pojawi się w kolejnym poście

130829jstw1(Junsu) To co najważniejsze w tym momencie to występ … Nie potrzebuję kłótni o cokolwiek…. będę myślał tylko o widowni, która tak mnie wspiera i oklaskuje. Nie mam wolnego czasu by martwić się o nic innego poza piosenkami i krokami do dzisiejszego występu. To jest to co mam tu do zrobienia.130829jstw2(Junsu) Ah … i pójdę dziś z hyungami na węgorza …. ^^130829jstw3(@poimin73) @1215thexiahtic hehe Tak jak myślałem, nie zapomniałeś!!! Śliczny Junsu!!!!^^
(Junsu) @poimin73 hehe Jak mogłem zapomnieć o tym?

 

Źródło: @1215thexiahtic+ @poimin73
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

One response »

Skomentuj

