230813 Junsu tym raziem na celownik wziął swoją mamę [twitter]

Zwykły wpis

Ostatnio Kikwang z B2ST pisał o sławetnym strzale…. dzisiaj mama Junsu opisuje ciekawą historię o podobnej tematyce 😛

130823jsmomtw1 130823jsmomtw2

[Tłumaczenie]

Ugh!~~ (w [scenie] Mayerling, XiaTod strzelał do mnie ze swojej broni~~ Poczułam dumę~ keke). Byłam ciekawa, więc zapytałam swojego syna
Ja: Junsu-ya, w kogo celowałeś swoją bronią~?
Junsu: Oczywiście, że strzelałem do mojej mamy
Ja: Tak też myslałam, tylko się upewniałam…. Dziękuję ~synu~^^.
Junsu: Tak~ Dobranoc
Czy nie uważacie, że ta rozmowa była zabawna?^^ Jeśli jest gdzieś jakaś inna matka, która jest wzruszona, że jej syn do niej strzelał, niech wystąpi. Nie ma takiej, prawda?~ Keke.

 

Mama Junsu mówi o czwartkowym przedstawieniu (22 sierpnia)

 

Źródło: @zunoxiahmom
Tłumaczenie angielskie: pvtse z JYJ3
Za posrdnictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

