200813 Manicure dla XIATODa [JYJ LINE]

Zwykły wpis

Bycie menadżerem wiąże się z robieniem wielu dziwnych rzeczy …. ale jeżeli w przypadku Junsu polegałoby to na malowaniu jego paznokci, to ja się piszę na posadę menadżera 😀 😀  9553044608_7c5528a938_o 9553045774_1b06e16f5d_o9550268871_615fe40ed7_oTrudne jest dbanie o wizualną stronę XIA Toda- ha kiedy nie ma tu manicurzysty a na moich paznokciach pojawiają się odpryski, mój menadżer nakłada lakier za nie! Wygląda na to, że Seongho był manicurzystą~! Niesamowite!!! kekeke jak zawsze solidny !!

9553129852_172ae6bee0_oCiężko jest utrzymać wizerunek Toda przez cały czas. Kiedy nie ma ze mną mojego manicurzysty, mój menadżer dba o moje paznokcie 🙂 W rzeczywistości wcześniej był on manicurzystą. Dae-dan-hae!!! (to znaczy ‚świetnie’ po koreańsku) Dzięki bracie!

Źródło: JYJ+JYJ(EN) Naver LINE
Tłumaczenie angielskie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

