180813 Wieczorne rozmowy o Elisabeth [twitter]

Zwykły wpis

Troszkę żartów z kolegami z pracy zawsze pomoże rozładować napięcie 😛

1 (Junsu) Dziś miałem dwa występy i dziękuję za wasze wsparcie i oklaski na obu tych przedstawieniach^^ Do zobaczenia w środę~ XiaTod robi sobie krótką przerwę .. hahaBR9AwfNCQAEWPvU.jpg large 2(@poimin73)  @1215thexiahtic Jak śmiesz robić sobie przerwę??? Kiedy ja nie mogę ㅠㅠ
(Junsu) @poimin73 Hyungowie Dong Seok i Hyo Shin będą na miejscu, by odebrać ci życie haha3(@poimin73) @1215thexiahtic Jak śmiesz !!!!!!!!!! Zamknij się!!!!! Ja daję jej wszystko !!!!

4(Junsu) @poimin73 Jesteś niesamowity~~~~~~^^
(@poimin73) @1215thexiahtic Jak śmiesz zabierać ją stąd? Ty, ty….???
(Junsu) @poimin73 Tak, bingo. Hey Lucheni~ Już czas♥
(@poimin73) @1215thexiahtic Przyprowadzić mi mordercę. Teraz. To rozkaz!!!! Nie!!!!!!!!!!!!!!!!
(Junsu) @poimin73 E~li~sa~beth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(@poimin73) @1215thexiahtic Eli~~~~~sa~~~~beeeeeeeeeeeeth!!!!! Udanej przerwy, XiaTod^^ Myślę, że możemy to teraz zakończyć keke5(@leejeehoon79) @poimin73 @1215thexiahtic Świetnie się spisaliście na obu dzisiejszych występach .. Po wczorajszych dwóch występach byłem całkowicie odwodniony ㅠ6(Junsu) @leejeehoon79 Hyung! Ale ty nadal jesteś i będziesz najlepszy~~!!!7(@poimin73) @leejeehoon79 @1215thexiahtic Odwodniony!??? Jesz coś??? keke Ja jestem pełen energii !!!!!! Ale coś mam na ustach ㅠㅠ To boli ㅠㅠ
(@leejeehoon79) @poimin73 @1215thexiahtic Macie zamiar mnie dziś złapać ?? Czy to pewien sposób okazywania miłości~~~♥
(Junsu) @leejeehoon79 @poimin73 Niewytłumaczalna siła.. blokuje moje przeznaczenie…^^8(@poimin73) @1215thexiahtic @leejeehoon79 Nie możecie się tutaj tak zachowywać !!! Idę do łóżka!!! i Xia’owych snów kekekekekekekekeke
Źródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie angielskie: @theyoungestmin (1) + pvtse z JYJ3 (2,3)
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

