Magazyn ‚The JYJ’ vol.2: Wiadomości do samych siebie ~Junsu~

Zwykły wpis

Jaki jest cel pisania wiadomości do samego siebie????

JSsletterod Junsu dla Junsu:

Do Junsu…

Junsu-yah, duzo wycierpiałeś.
Jestem wdzięczny za to, że nawet kiedy jesteś zmęczony, myślisz pozytywnie i żyjesz pracowicie.
Moje oczy, które pozwalają widzieć mi świat kolorowym..
Moje ciało, które zawsze ciężko pracuje aby pozwolić mi czuć rytm, dziękuję.
i Junsu-yah, w przyszłości, bądźmy bardziej wdzięczni, bardziej taktowni i szczęśliwi.
Nawet jeżeli masz momenty, kiedy jesteś zmęczony i wycieńczony, uśmiechaj się do tych, którzy klaszczą dla ciebie i okazują ci swoją miłość. Rozumiesz? ^.^

Scan: @4U_JYJ
Tłumaczenie: @ohmyjunsu
Za pośrednictwem: JYJ3
Tłumaczenie polskie: junsupolska

Skomentuj

